Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på Toys'r'us skjønner du.... Men må dukkevognen være rosa...? Ellers så jeg en dukkevogn som jeg synes var veldig fin og den virket av god kvalitet også... =p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var den blå? med stelleveske? bittelitt rosa på? om det er den, så er den fin, ikke "skramlete" heller.

tror jeg har sett den. men, hun skal få rosa. nå har vi ventet i snart 6 år (jeg har ventet) på at dukkevogn-interessen skulle våkne. da skal hun få rosa, akkuratt slik som hun har lyst på.

har du sett baby-born dukkevognene?

Skrevet

Nej, red… Tok bilde for deg tilogmed… Skal vise deg senere, slik at du vet om du ikke finner en fin rosa en! Har sett de fra BabyBorn, men de har jo fryktelig kvalitet og er ikke fine!

Skrevet

hmm, type brio eller?

den nye babyborn vognen (ikke den rutete rosa greia) men heeeeelt rosa sto hun å drømte seg bort ved her forleden. det er ikke god kvalitet altså? til den blodprisen.

den må også ha skikkelig bag, ikke bare en sånn som man lemper bagen (myk) utav slik at vognen blir sportsvogn type-ting.

det er vanskelig å kjøpe vogn til dukkene.

sleng ut bilde når du får tid.

Skrevet

Type Brio ja - men da har du sikkert sett den....? Så jeg ikke trenger å legge over bildet...? :P Jeg synes i hvert fall den var ganske fin, stabil - og litt sånn gammeldagsaktig....

Jeg skal derimot lete mer da. Du aner ikke hvor mye jeg har lett for deg!:P

Skrevet

du må være alldeles snill rett og slett ;)

da har jeg sett den ja, men er det ikke ganske grelle farger på den? rosa rosa rosa rosa. du har helt rett i at den virker stødig og god, jeg hadde en slik i gamledager da jeg var liten, den hadde vært akkuratt like fin og god hadde det ikke vært for at jækel-brødrene mine lagde rennebil av den.

Skrevet

ååååååh, den var supernydelig! nesten prikk lik den jeg hadde! bare jeg hadde fløyel-bag og fløyel-skygge osv. (fnis fnis)

jeg skal forhøre meg om det finnes andre farger. hadde den bare vært i rosa..hmm. men mulig hun faller pladask uansett når hun ser denne.

du sto på toys'r'us og knipset bilder av dukkevogner? hahahahahahaha ;D

Skrevet

Ja, den er faktisk veldig fin skjønner du! Pluss at den så veeeeldig bra ut - jeg sjekket den jo ut for deg vet du;-P

Du skjønner- dette var en veldig varm lørdag, og jeg har en venninne som jobber i det området hvor Toys'r'us er. Jeg skulle egentlig ikke møte henne der, men siden jeg hadde et ærend i området tenkte jeg at jeg faktisk kunne bare ta bussen bort og møte henne VED jobben hennes når hun var ferdig, siden jeg skulle sjekke ut dukkevogner for deg;-D Det er helt sant - bare derfor jeg dro dit. Men heldigvis - siden været var så fint, var det ikke så veldig mennesker på Alnabru den dagen. Jeg fant uansett frem til Toys'r'us og scrollet igjennom butikken. Først så jeg litt på Barbie og slike ting, så litt dukkeklær før jeg fikk øynene opp for vognene. Alle var utrolig STYGGE! Dårlig kvalitet osv... Rosa var det der ja, men STYGGE! Men så jeg denne røde vognen - også tenkte jeg "åh så fin, kanskje Ragna liker den og kanskje Ragnajenta liker den!"... Så da sjekket jeg om det var noen rundt meg, haha - også tok jeg bilde (med mobilen selvfølgelig, så det gikk fort for seg....) Så gikk eg på andre siden igjen - og der var det Baby Born greier. Der så jeg også vognene, som ikke så bra ut i det hele tatt. En grunn til at jeg ikke to bilde, liksom.

Lang historie, men trengte jeg skulle dele den med deg. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...