Gå til innhold

Jeans for litt overvektige


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har de fine jeans for oss litt overvektige. Bruker str 42 ca, beinlengde 31 -men det er det jo ingen som har.

 

Betaler gjerne litt for en bra jeans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Share, NP og Monari har fine jeans. Stikk innom en av de litt fashionable damebutikkene i nærmiljøet ditt. Eller ta kontakt med agentene her i landet. Jeg bruker mye Monari bukser.

Skrevet

Høres ut som om at du har samme fasong som meg. Jeg er 162 ca og 74 kg.

men har funnet min favoritt bukse på carlings. Heter Lee....

Sitter som bare f.... og føler meg kjempesexy i den. kostet 800 kr. men verdt det.

Skrevet

Hvem forhandler disse merkene? Bor i Trondheim.

Skrevet

Heldiggris! Tenkte å stikke innom Carlings, hører de har endel å velge mellom. Jeg er 172, ca 72 kg.

 

Vil også ha en sexy bukse...betaler gjerne 800-1000 kr bare det er bra..

Skrevet

har du et annet navn på den buksa i tillegg til lee?

tror de har flere varianter.

men du var akkurat lik meg og jeg leter også :)

Skrevet

Nå har jeg strippet og inni på merket står det:

w 32 L 31

Leola

Kan Leola være nanvet?

Kom på at jeg kjøpte den da jeg veide 80 kg, så den er litt stor nå.

Hm hm kanskje jeg ogs fortjener en ny ? :)

 

Den har bare 3 hemper til belte.

 

 

Skrevet

tusen takk :)

er nok leola jeg var ute etter.

nå blir det tur til byen i morgen :)

Skrevet

Binna : Bor også i trondheim, kjøpte den på city syd. fikk kjempegod hjelp der...

Skrevet

Hvor bra :)

De er kjempegode. Ikke tykke likssom også treffer de rett under navlen på meg og er litt høye i rumpa. Perfekte ass. Lykke til på jakten !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...