mirredutt Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Skal på black and white party neste helg og er veldig i tvil om hva jeg skal ha på meg. Svart er jo liksom så kjedelig, men vet ikke helt om hvite bukser er helt meg... Føler at man må være syltynn for å kle de.
Gulosten™ Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Ikke syltynn, men syns ikke jeg selv kler det fx. Jeg er str 44/46 i bukse, går til nød med hvit tights med da må overdelen være svart og dekke langt nedover rumpa:P hehe
Mille** Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Nei, må man vel ikke. Jeg kjøpte meg nettopp en i str 38, syns den satt fint jeg. )
mirredutt Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 ...et spm til.. Kan man ha tilbehør med farge på, eks røde sko på en slik fest eller skal alt være hvitt/svart?
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 nesj fysj! Det er no hvertfall bare tull Har en del hvite bukser og jeg er ikke syltynn ) Men må være litt vidde på de, ikke kjempe stram sånn at smilehullene på rompen kommer frem
wirre;o) Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Største tullet jeg har hørt. Klart du kan bruke hvite bukser. Også kan du jo ha en topp som er hvit med sort mønster for å trekke oppmerksomheten oppover;o)
mirredutt Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2008 Takk for svar jenter! Får dra å prøve et par hvite bukser da. Føler liksom at lårene blir gigantiske i hvite bukser, men jeg er jo en normal str 38 så det er vel bare det at jeg er vant til å se meg selv i mine trauste, mørke bukser...
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 dersom de er litt tykke i stoffet og godt snitt passer hvitt til ikke bare syltynne.. men til normale ben. men sånne i tynt trikotstoff eller blanke syntetiske stramme bukser er ikke særlig tilgivelige. hvite tights krever gwen stafani ben syns nå jeg da.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Kommer helt an på fasongen og snittet på buksen igrunn...
Ladybug~N&E Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 nå er ikke jeg spes fan av hvite bukser i utgangspunktet (upraktisk, man kan ikke sette seg hvor som helst og må alltid tørke av før man setter seg og hver minste lille ting som havner på buksa syns...) men synes ikke man trenger å være syltynn for å dra i land ei hvit bukse... kommer bare an på buksa det.. stoff, form osvosv de aller fleste uansett ben, ser bra ut i dressbukser med rette ben f.eks og jenter med rette/slanke ben synes jeg ser bra ut i smale bukser. åssen er du i formen? hva slags buksestoff liker du? finner du rette formen på ei bukse kan du fint dra iland en hvit en;)
Monajenten Skrevet 1. juni 2008 #11 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har kjøpt en fin hvit bukse av merket Phobia på Lene V. Den er sånn jeansaktig. Den hvite tynne buksen jeg prøvde på Vero Moda derimot, så helt jævlig ut. Holdt på å knekke sammen av latter av mitt eget syn, er det mulig å se SÅ grusom ut liksom;-) Så signerer svaret om at hvis det er litt ordentlige bukser så må man ikke være syltynn, men er det tynt stoff så bør man egentlig det...
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #12 Skrevet 1. juni 2008 Så lenge buksen kler deg så er vel fargen et fett?? Eneste jeg synes er gøøørstygt er hvite typiske dressbukser *grøss* det er det ingen som kler, uansett fasong.
mirredutt Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2008 Jeg tror jeg må ha en jeansaktig bukse som er lav på livet og som har bootcut. Klarer ikke gå med bukser som er åletrange hele veien. Har vel ganske normal form på kroppen i grunn, skal ikke klage på det. Må vel bare legge igjen skepsisen hjemme og se om jeg ikke finner noe som passer. I verste fall finner jeg jo alltids en svart bukse jeg kan bruke på festen )
Monajenten Skrevet 1. juni 2008 #14 Skrevet 1. juni 2008 Ville prøvd den på Lene V! Du kan jo også evt. kjøpe deg et hvitt skjørt?
mirredutt Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. juni 2008 Føler meg aldri helt vel i skjørt. Er nok mer en buksejente Takk for tipset om den buksa på Lene V, må prøves!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå