tryde Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg er en dame på 34 med en lita jente på 5 uker. Vi bor i Ski.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Hei. Har en liten sjarmør på drøye 6 uker. Vi bor på Ammerud =)
Ingeberta Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er 31, har ei jente på snart tre måneder, og syns tiden har gått utrolig fort! Vi bor i Buskerud, jeg koser meg med å være hjemme og følge med på alt som skjer. Nå om dagen bruker vesla mye tid på å bable og le, og på å prøve å rulle seg rundt. Hun får ikke helt til ennå, men det står ikke på innsatsen... Så hyggelig å oppdage et forum for voksne mødre i samme situasjon, jeg har kontakt med andre mødre men man er nok kanskje opptatt av litt forskjellige ting i forskjellig alder!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er 31 år og har ei jente på snart 3 uker :-) Vi bor på hadeland.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Hei jenter, Jeg er 30 år og har en liten snuppe på 3 uker (igår) ;=) Vi bor rett utenfor Tønsberg sammen med pappan! Synes det er litt slitsomt med denne varmen .. (jaja.. vet det er stygt å klage .. men jeg foretrekker 20 grader .. ) Håper det blir litt kjøligere snart .. Ha en finfin helg alle mammar, klem fra DollyD
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er 32 med en deilig pjokk på 3 måneder. Bor i Akershus. Koser meg hjemme med arvingen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå