Gå til innhold

Nedtur - har bestemt meg for å droppe eksamen........


Kuredu

Anbefalte innlegg

Det blir alt for mye for meg. Har egentlig eksamen på onsdag, og er skikkelig ute og kjøre. Forstår hverken oppgaver eller svar som tidligere er gitt i faget, og det har skjedd en del ting på privaten i det siste som gjør at fokuset ikke akkurat har ligget på skole.......

 

Er faktisk så frustrert nå at jeg vurderer å bytte linje helt, fordi dette ikke ligger for meg...............

 

Trist - men litt godt å ta en avgjørelse.........

 

Måtte bare få det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ish, da! :(

 

Men dersom hjertet føles lettere og skuldrene kan heves igjen etter avgjørelsen så har du gjort det som er rett!! ;)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Du skal ikke ta eksamen til onsdag uansett da. Så har du gjennomført. Du har jo ikke så høye forhåpninger nå så om det ikke skulle gå så bra så er det ingen overraskelse. Men da har du i alle fall prøvd.

 

Men som Sessa sier, slapper du av med den avgjørelsen du har tatt så er det bra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så er jeg av typen som aldri gir opp uten å ha prøvd. Har faktisk vurdert å kutte hele semesteret, men har gjennomført to eksamener som har gått ganske bra, så derfor slår jeg meg til ro med det......

 

Denne eksamen har jeg null forutsetninger for å kunne i det hele tatt prøve på, det er helt gresk for meg...... så da blir det ikke til at jeg tar den. I og med at jeg seriøst vurderer å bytte linje i tillegg har jeg ikke behov for å ta den senere. Hvis det hadde vært slik at jeg skulle tatt den senere hadde jeg selvsagt prøvd nå............

 

Men nå skinner sola og jeg får være hjemme med prinsessa mi - så jeg nyter dagene i stedet for å deppe!!!

 

Takk for trøstende ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du har prøvd og sett at dette ikke var noe for deg så har du jo absolutt lov til å slutte!!! Synes du er tøff jeg! Kose deg masse med prinsessa og spis maaaaaaaaaasse is i finværet!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...