Gå til innhold

Jeg vil kjenne liv nå! Er jo halveis...

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Er i uke 20 nå men kjenner ingen liv, har heller ikke særlig mage enda...

Sist gang måtte jeg vente helt til uke 22 før jeg kjente noe liv..hadde håpet og kjenne det tidligere denne gang:-/

Hørte hjertelyden for 12 dager siden ca så vet jo at den lever..men synes alikevel det er betryggende å kjenne litt liv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente ikke liv med nr 3 før uke 22 tror jeg, og med nr 1 kjente jeg det i uke 19, når jeg lå på magen vel og merke

Skrevet

Kanskje du rett og slett har en liten og nett baby, som er rooolig og bedagelig:-)

Koser seg og slapper av i mammas mage:-)

Skrevet

Det kommer nok :) hadde en periode hvor jeg kjente det hver dag, men nå kjenner jeg det ikke like ofte lenger (er i uke 19).

Akkurat nå sitter jeg å ser på at navelen min beveger seg ut og inn, opp og ned, rundt og alle veier hehehe :) babyen ligger rett bak den å rører seg akkurat nå..

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

haha..datteren min var kjemperolig i magen min, kjente faktisk aldri skikkelige spark i hele svangerskapet..kun "dunk"..hun er ikke rolig i dag hverftfall...høyt og lavt hehe:-)

var på ultralyd nå i mai, babyen er helt normal stor denne gang også..selv om jeg har liten mage...jeg gjemmer visst magen godt i ryggen i følge jordmor...er rimelig høy da og slank så er nok derfor.

men nå frister det og kjenne liv, alt blir så mye mer virkelig da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...