ragna Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 og det slo meg; det blir flere ganger insuinert at pedofile kun er menn..det blir hevdet at de sitter på strendene og runker til synet av barna osv.. seriøst?? bare menn altså? en annen ting - tror dere virkelig at dere forebygger noe som helst ved å pakke barna inn på strendene? er det der overgrepene skjer? det eneste jeg kan se at dere forebygger er vel et naturlig syn på kroppen sin - altså at barna ikke får et naturlig syn på kroppen sin når de fra barnsben av må gjemme den i frykt av at noe stygt kan skje.
*1+1=2 små* Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 kunne ikke vært mer enig....gadd ikke svare på den andre tråden, men folk trenger jo faktisk ikke kle ungene sine i små bikinier og gjøre de mer voksene enn de er! ingen formening om hvorvidt det bare er menn som er pedofile, finnes nok mange nok som desverre sitter i buskene et stykke unna og titter....
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Jeg er helt enig med deg! Men, det er jo mange måter å ta på barna en badedrakt eller annet for at de ikke skal gå rundt nakne. Når barna begynner å bli 3-4 år i alle fall så ser de jo at andre også har badedrakt/bikini på seg. En er jo ikke nødt å forklare det med at det er fordi ekle farlige menn/damer ikke skal se deg naken lille venn!
Mille** Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Hehe....det er vel ingen som forteller en 2-3 åring at den må ha på seg badebukse fordi det kan skje noe stygt hvis de går naken! Tviler på de får så veldig unatulig forhold til egen kropp heller av å gå med bikinibukse. De ser jo at vi gjør det, og dermed er det jo helt naturlig. ;o)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Jeg foretrekker nudiststrand jeg, for da går alle nakne :-D
ragna Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2008 men det finnes vel ikke mennesker i 2008 som fortsatt tror at alle pedofile er menn?
ragna Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2008 da er du garantert der kun for å kikke! sånn er det bare. ingen som egentlig er nudister!
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Skjønner meg ikke på det hysteriet... Jeg passer da på datteren min på stranden, så hun blir ikke akkurat overfalt av en mann eller DAME heller. Dessuten får hun velge selv om hun vil ha noe på eller gå naken, hun er jo så liten at jeg skjønner det er deilig å gå rundt naken fremfor å gå i en våt badetruse eller badedrakt på stranden. Nekter man barna å gå nakne så retter man seg jo etter de pedofile, noe som i mine øyne blir veldig dumt...
ragna Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2008 det er veldig mange barn som er unødvendig redde for ting de strengt tatt (og beklageligvis) ikke kan styre uansett hvor mye vi som foreldre prøver å forebygge. selvsagt finnes det foreldre som forteller sin 2-åring om de fæle mennene på stranda. stakkars 2-åring. han må jo bli mannehater! hvorfor er det naturlig for en 2-åring å gå med badebukse/bikini/badedrakt? for å ta det mest unaturlige; bikini?? for å dekke 2-åringens pupper? at det vi som voksne gjør er naturlig, er vel strengt tatt en sterk overdrivelse? se på verden - den er ikke akkuratt en fornuftlig plass?
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #11 Skrevet 1. juni 2008 He he, jeg er ikke en ekte nudist nei, men synes faktisk det er veldig greit å slippe å stresse med badetøy. Jeg finner aldri noe som passer skikkelig likevel ... men det hadde ikke falt meg inn å gå naken på tur i skogen eller lignende, mens det driver jo ekte nudister med :-D
Mille** Skrevet 1. juni 2008 #12 Skrevet 1. juni 2008 Hehe.....å så engasjert da!! Jeg for min del syns det er helt naturlig for meg og andre voksne å bruke klær, og jeg syns vel egentlig at det er fornuftig også. På stranda i syden syns jeg det er fornuftig å bruke UV drakt på minsta mi. Tenk det du! ;o) Hvis du syns det er helt naturlig å gå naken så for all del, gjør det. )
ragna Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2008 hele poenget mitt er at det ikke er naturlig for de små når vi begynner å prakke på dem badetøy àla bikini fra 2-års alderen. det er jo ikke det? hva skal en 2-åring med bikini? snodig. klær må vi ha, spesielt om vinteren, eller fryser vi ihjel. badetøy må vi også ha, vi som har noe å skjule (voksne) for ikke å støte andre mennesker. hvem i all verden blir støtt av en naken 2-åring? hadde jeg fått lov å bade naken, så hadde jeg nok gjort det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå