Edelweis Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 jeg husker ikke om vi hadde det til førstemann. har nesten glemt alt fra hu var så lita. hehe.. men så ble jeg så usikker da, om vi skal ha med smokk der i tilfelle rottefelle? hva har dere brukt? jeg er ikke fan av tommelsuging, da vil jeg heller ha smokk,
2SmåTroll Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Hvis du skal amme så anbefaler de ikke smokk med engang. Vente til babyen ammer ordentlig. Så jeg ville nok ikke hatt med smokk.
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Heisann Vi tok me for sikkerhets skyld...jør det denne gangen oxo tenke e! Tommelfinger suging e e ikkje fan av heller...
Edelweis Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 oki. takk for svar. kan jo være greit å ha med en i sekken for sikkerhets skyld. så får vi se om vi får bruk for den=)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Vi skal klart ha med det ja! SNuppa hadde et enormt sugebehov og hang i puppen støtt, første vi gjorde på vei hjem fra barsel var å gi henne smokk..
noje Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Vår siste ville ikke ha smokk og var en svært urolig baby, bysset og bar 6 mnd, mange lange netter med skriking............ smokk ja, gjett om jeg skal prøve med neste.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå