gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 .... hva betyr dette? At tanta er rett rundt hjørnet? Jeg pleier aldri spotte før tanta kommer på besøk, men denne mnd er jeg jo så opphengt i baby at kroppen min blir vel helt tullerusk! Ingen symptomer, bortsett fra at jeg får "strømminger" i puppene. De er ikke vonde eller ømme i det hele tatt, men får av og til strømminger - det kjennes ut som det gjorde da melka kom ...... ( har et barn , jente 3.5 år) ..... men husker ikke hvordan det var sist gang jeg var gravid - da tenkte jeg vel ikke så mye på det heller....
Mayken Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg spottet for første gang i hele mitt liv nå forrige mens. 1. Mens etter p-pille slutt. Spottet i 2 dager før TR dukket opp med full kraft. men, vi får håpe at det er festeblødninger hos deg:)
håpogtro Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 De siste par årene har jeg begynt med spotting før mens. Det er jo rett og slett gammelt blod fra forrige mens. Eller så kan det jo tenkes at du har blitt gravid da :-)
*shehasmyheart* Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Hei:) Jeg har opplevd "begge deler". Første graviditet, kom det masse brunt rundt mens-tider. Ble veldig forvirret, men er vist veldig vanlig:) Og opplevd at det dessverre bare er den forbaska tanta som kommer... Så vi krysser fingrene for at du er gravid! Lykke til uansett:)
Mini LK Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Jeg hadde spotting i 4 dager før sist mens, da kom den 3-4 dager før tiden. Pleier ikke ha spotting før mens ellers annet enn lit samme dag eller dage nfør kanskje. Får håpe i ditt tilfelle at du er gravid, men er du for spent vil du kanskje utsette tr av den grunn. Jeg ville kanskje fått en legetime mot slutten av uken for å få litt flere svar hvis du ikke har fått dem til da. Lykke til
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 Jepp - det var tanta ja. Grrrrr..... men plutselig så var det bare 25 dager i denne syklusen da - det er jo litt lite...? Har alltid hatt 28 dager, men forige var 26 dager og nå var det 25 dager..... skjønner ingenting jeg nå. *sukk* Men da er det bare å prøve igjen da! Starter da 3.pp. - får se hvor mange pp som skal til da. . . . . lykke til alle dere andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå