Gå til innhold

Stiv kropp. Noken som kjenner til det/veit råd??:(


Gjest

Anbefalte innlegg

Eg bli så utruleg stiv i ryggen når eg sit i ro ei stund. Må skifte sittestilling med jamne mellomrom ellers blir det berre ubehageleg og ilt.

Når eg skal sove har eg problem med å finne ei god liggestilling, og brukar lang tid på å sovne. Også vaknar eg ofte av at eg er stiv frå nakken og nesten ned til knea, og må skifte liggestilling. Dette kan skje fleire gongar i løpet av natta. Eg søv dårleg og blir heilt utslitt...:(

Er ikkje alltid eg har det sånn, men er skikkeleg plagsomt! Dessuten går det ut over søvnen og konsentrasjonen min på skulen.

Noken som veit kva det kan kome av? Eller har tips til korleis det kan bli betre?

 

*sukk* skal ha eksamen dinna veka, og har så utruleg lyst til å vere utkvilt til då. Ikkje kjekt å lese pensum når ein er trøtt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Travelt :(

Var ganske stiv og med bekkenplager selv men begynte å gå tur (ikke på asfalt, fant en passelig sti, men ikke fjelltur!!) Går den stien hver dag ca en halvtime og føler meg mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoga hjelper. Du kan enten gå på timer som er spesialtilpasset gravide, eller si ifra til instruktøren på "vanlige" timer at du er gravid. Etter et par timer har du garantert funnet deg noen favorittøvelser / posisjoner som du kommer til å bruke hjemme eller på skolen når du har bruk for det. Yoga er det smarteste jeg har gjort på lenge og kan varmt anbefales for å hjelpe en stiv kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...