Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er 39 veker og 2 dager på vei..

på forrige tirsdag var eg hos jordmor,ho kjente om eg var moden, var ikke noe særlig moden,og 1 cm åpning, hu røska litt og eg blødde litt i ein dag.

Men på fredag blødde eg litt igjen,og eg trur slimproppen gjekk. så var det slutt på blødning igjen, men no når eg var på do i stad var da komt blod i trusa igjen!!!

ka er da som skjer...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

det kan ikkje vere tegningsblødning då???slik starta fødselen med min nr 1....eg ville kanskje ha ringt jordmor/føden og høyrt...fått sjekka om du var meir moden...

Skrevet

Hm... Strippa ho deg selv om du ikke var moden?? Hvorfor gjorde hun det før termin? Da var du jo og bare 38 uker på veg da? Merkelig... Ville virkelig hørt med føden der du holder til... Ang blødningen.

Skrevet

ho strippa meg ikke, berre røska litt liksom, men det er p.g.a at eg har så masse plager,sover ikke,halsbrann og oppkast, babyen har ødlagt ribb beinet mitt, så me ville sette litt fortgang på det.

Men no var det bare litt blod,kommer det mer trur eg at eg ringer føden...

takk for svar:)

Skrevet

Selv plaget med blødninger gjennom hele svangerskapet...morkaken som løsner i nedre kanten. Har massiv blødning som roer seg etter noen timer... Virker ikke som du blør så mye? Vil uansett anbefale deg å kontakte føden for en us. Kan jo være sånt som skjer ved modning/åpning. Veldi greit å sjekke for å være føre var, ikke bra verken for mor eller barn om det skulle være noe sånt på gang. Skader jo ikke med en telefon iallefall:-) Lykke til!

Skrevet

Hvis ikke røsking er samme som stripping, så er det maaaaaange her inne som har tatt feil gitt.... For hver gang jeg har sett noen spørre hva stripping er for noe så får man det alltid til svar at jordmor røsker til dernede...

Skrevet

Ja, det inntrykket sitter jeg og med, stripping og røsking er liksom det samme, har jeg forstått. Jm "tøyer" og strekker litt i livmorhalsen liksom. Spriker inni der med 2-3 fingre. Tenkte høre om mi jm kunne sjekke meg i morgen, for modenhet, og så evt strippe meg da. Har da 10 dager igjen til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...