Gå til innhold

Cb-babyboy,stemmer det at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

du er bittelitt hissig? En lite sinna dame? Hva om jeg peller deg litt på nesen? Hva skjer da? Skal du daske meg med den rååååsa handveska di? En bitteliten,sinna dame! Ojojojojoj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Dette innlegget leste jeg med "Harald Eia-stemme" ... LOL

Skrevet

Hahahahah der var du jo! hmm har ikke sååå rååååsa handveske da, den er vel mer lilla. Om du tenker på stelleveska da ;)

Forøvrig jeg så den veska i merket vi snakket om på fredag i en skikkelig rååååååååååsa utgave. Men til 6200 kr da bør den komme med egen butler altså

Skrevet

Joho! Den du fikk av mora di i fjor sommer!

Aiaiaia,kanskje du kan få med han blærete homen dem har lenka fast i døra på L.V (nabobutikken)

Skrevet

hhah den hadde jeg glemt faktisk. Guriland ja da kan man si råååååsa :)

Så de 2 "vaktene" ved LV butikken når jeg gikk forbi der fredag. Måtte nemlig ta på regntrekket til vogna rett utenfor. Da stod de der og kikket nøye. Kanskje jeg ikke var fin nok?? Eller trodde de jeg skulle bruke vogna som rambukk og raide hele sjappa hahaha. For i følge enkelte på barnevogndebatten så har jeg så bæla svær vogn skjønner du :) Reine hummern omtrent

Skrevet

Jejeje,da hopper jeg av her for ikveld,må pusse ei hel konfekteske ut av tenna,se CSI og så lalle sove!

Husk å tørke støv mellom øra også!

ciao og god natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...