Gå til innhold

Sandaler/sko i små størrelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et sted man kan få ålreite sandaler, eventuelt sko i små størrelser? Finner bare fra 19 og oppover overalt og det er altfor stort for lillebopen. Til nå har hun måttet klare seg med hm-sandaler men jeg er litt redd de ikke er så bra for føttene hennes i lengden.

Hun bruker nok 17/18 vil jeg tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problem til datteren min. Jeg kjøpe på Ellos i str 18:D

Skrevet

Lillegutt fikk Skofus-sko i str. 18 av mormoren og morfaren til 1-årsdagen.Kjøpt på Skoringen.

Skrevet

Jøss, skofus? Det har ikke jeg funnet... Ut på leting:)

Zara, hvor har de barneklærutsalg?

Jeg vil helst ikke kjøpe på nett for jeg vil gjerne måle skoen mot foten hennes.

Skrevet

Euro sko har sandaler og 1.gangssko i str 18..

Gjest bissen
Skrevet

Har funnet str 17 på Barnas Hus:)

Skrevet

kjøpt sandaler i polen jeg....men du gidder vel ikke dra dit for det...hehe..

er du i sverige non gang da?ganske sikker på at jeg så små barnesko på enten den nye nordby senteret,elle rom det var den gamle...

lykke til snuppa..-

Skrevet

Nå sitter jeg her og lurer litt på om min datter har utrolig store føtter.. lol..

Hun brukte nemlig st.20 FØR hun runda 1 år. Nå må hun snart over til 21.. Hun vokser i rekordfart..

Skrevet

Det er vel forskjellig på størrelsene på føttene som på resten. Jeg regner med at dersom jenta di har store føtter er hun ikke spesielt liten ellers heller. Lillebop vokser nemlig temmelig sakte, hun har nettopp runda sju kilo og jeg har dratt frem sommerkjolene i str 62 fra i fjor som sitter som et skudd:)

Gjest bissen
Skrevet

Likt som minstesnuppa mi da, hun er nede i 6,6 kg nå da, og bruker 16 i sko..de er 19 mnd. Hvor gammel er den bopen din da?:)

Greit sånn sett, snuppa bruker alle sommerklærne fra i fjor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...