Gjest Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 trodde aldri jeg skulle gå i det noe mere ,men nå har jammen gamlemor kjøpt et par for å ha under et skjørt
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 JA, bruker gjerne tights (sånn som går rett under knærne) med en lang tunika eller topp over, eller til skjørt/kjole. Så en her om dagen som hadde dongeri-hotpants med tights under, og syns faktisk det var stilig, hehe...
ifie Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Bruker ikke til vanlig, nei, men har jaggu kjøpt et par jeg også
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Kommer ihvertfallALDRI til å bruke de gyselige stretchbuksene med strikk under fra 80 tallet hvis de kommer tilbake#GRØSS#Noen som husker dem?
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 uff ja det husker jeg godt... hadde sånne og syntes jeg var såååå fin med dem.... hehe... har et par tights som jeg har under miniskjørt eller lang tunika eller faktisk kjole... men bruker det ikke så ofte da.. men innimellom.
OsloMor Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Strekkbukser hadde jeg på 80-tallet og tights brukte jeg på begynnelsen av 90-tallet, med Dr. Martens og lang strikkegenser/jakke, følte meg rimelig kul da ja. Sykkelshorts brukte jeg også, og særlig i gymmen, synes de er heslig. Nå bruker jeg også tigths, synes det er ganske kult jeg med kort kjole over eller lang genser og basketsko f.eks. Jada, anvendelig plagg.-)!
Monajenten Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 Til og med mamma bruker tights under kjole:-D Hun har sååå mye fine klær, jeg er helt misunnelig jeg:-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå