Gå til innhold

HVOR OFTE

Anbefalte innlegg

Skrevet

shaver du:

leggene

under armene

underlivet

???

er nettopp blitt sammen med en herlig gutt, og nå shaves det hver dag her. men fytti så lang tid det tar. og fytti så kjedelig!! forventes det at vi er glatte hver bidige dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. eg barbere beina ca en gang i uka.. under armene 2-3 ganger og underlivet ca 1-2 ganger i uka..

å det er nok det..

Skrevet

blir du ikke sår nedentil av å barbere hver dag? jeg barberer under armene ca 1 gang i uke

leggen omtrent aldri

underlivet 1 gang hver 14 dag aknskje?

skal sies at jeg har omtrent ikke hårvekst på kroppen da. er heldig der=)

Skrevet

Må bare spørre om noen har tatt bikinivoks? Brasiliansk voks? Kan noen forklare litt om det? Hvordan gjorde de det, og var det flaut? Og det viktigste, hvor lang tid tok det før håret vokste ut igjen? Noen som har tatt laser da? Sliter med kraftig hårvekst. Har bare hår der jeg skal ha det, men det kommer jo så fort!

Skrevet

Jeg shaver leggene ca 1 gang i mnd. Kanskje litt oftere viss jeg skal noe spesielt.

Shaver under armene 1-2 ganger i uka. Også her en ekstra gang viss jeg skal noe spesielt.

Og underlivet når jeg gidder eller når jeg maser nok på sambo så gjør han det.

Skrevet

Vi dusjer sammen hver dag, og sambo er kjempehjelpsom med barbering nå som magen er stor og utsikten er elendig herifra :-) Barberer alt minst en gang i uka ;-)

Skrevet

Barberer under armene og nedentil i dusjen hver dag jeg... klør jo hvis de små stikke-hårene kommer ut, bedre å være helt glatt... samtidig herdes jo huden, så man får ikke de nuppene / røde prikker med daglig barbering...

Leggene tar jeg vel en gang eller to i uka...

Skrevet

synes ikke jeg får det helt glatt når jeg barberer hver dag? blir mye glatter jeg lar det vokse litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...