Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en bæresele?

Datteren min er nett blitt 6 mnd, litt over 7 kg.

Er kanskje litt sent ute, men føler det kunne hjelpt i en travel hverdag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt den Ergo-selen.

Synes den virker veldig bra. Den kan brukes fra 7kg.

Hadde lånt en babybjørn fra før (den med ryggstøtte) men fikk vondt i skuldrene av den.

Har prøvd sjal også, men mini likte ikke å sitte i det.

Skrevet

Har en mei tai babyhawk, fikk den da Leah ble 9 mnd så er ikke for sent:) Leah veier 7,8 kg nå og er snart 10 mnd. Bærer henne ganske lenge på magen, bare litt tungt i beina å gå i oppoverbakker:) Kan også ha henne på ryggen:)

Skrevet

Jeg har kjøpt Patapum bæresele, men har ikke prøvd den enda..

Er fra 5mnd og opptil 18-20 kg. Kan bæres både på mage og rygg, og barnet sitter ergonomisk riktig.

På tettinntil.no står det om forskjellige bæreseler og sjal. Lykke til! :)

Skrevet

Tusen takk for råd og tips! :)

Skrevet

Mai tai! :o)

Skrevet

Jeg henger meg på Ergo selen! Men den kan brukes før 7 kg om manhar nyfødtinnlegget oppi slik som vi hadde for inntil et par dager siden. Lillegutt lå/sitter så fint oppi der og lommen foran er genial til lommebok, mobil etc. Den har også en hendig "hette" du kan dra over hodet slik at barnet skjermes for sol, regn eller kan lene hodet mot det om det sovner. Du kan også få kjøpt frottèomslag til selene for disse små har en tendens til å ville sutte på de hehe. Da er det bedre å ha omslaget på for de kan du bare slenge rett i vaskemaskinen.

Jeg kjøpte vår på www.vidunderbarn.no, veldig fin butikk med god service

Skrevet

Før jeg kjøpte bæresele leste jeg mye om forskjellige typer på www.tettinntil.no. Dette hjalp meg mye.

Selv kjøpte jeg mei tai på www.babyhawk.com, den er nydelig med motiv på begge sider..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...