Sunshine med småtroll:) Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 hehehe..sa sambo tl meg nå..for jeg sa jeg skulle legge ut her at han mobber meg sånn. Det var han som sa at "no kjem du sikkert t å legg ut melding om at æ mobbe dæ" og da tenkte jeg at d skal jeg pokker meg gjør å! Joda..jeg sitter nå opptill flere ganger daglig innpå dib og leser og svarer på innlegg..og det synes jo sambo er såååå gøy..for da kan han mobbe.."Oj dæffen!Sitt du her no!" eller "du..no har itj du vært inn på her på 5 min".. Han sa nå at han skal lage seg egen profil for å skrive "sannheten" for jeg kommer til å skrive den milde versjonen..hm! litt fornærmet jeg..og føler meg veldig mobbet. *springer bort å sparker han på leggen HARDT* syns det bare er koselig å lese og dele råd og erfaringer jeg=) og det er kjekt når mini sover og det er bare dritt på tv'n
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Hehe... Sambo sier akkurat slik til meg å.. Sa nettopp at jeg måtte skaffe meg et liv....=) hehe. Er vel vel mye inne her etter at snuppa har lagt seg, men det går litt i perioder da!
May-juli07+mai09 Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 typen min sier : åååå sååå sosial du er i kveld da
Sunshine med småtroll:) Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 det skulle visst ikke stå den milde versjonen, men MIN versjon fikk jeg vite ganske sarkastisk akkurat nå *biter han på arma* Nå sitter han å humrer ved SIN bærbare pc og spiller mens han ser på sporten..vet ikke hvem som er værst her jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå