Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjøre når 4 åringen har fått en stor vorte under foten?

Hun sier at det er vondt å gå på foten. Vet at man får sånn verusid eller hva det heter på apoteket,og har jo hørt at man kan fryse dem selv, med et middel(vet ikke navnet)

Men lurer på hva jeg skal gjøre for at den skal bli borte fortest mulig??

Blir veldig takknemlig for tips og råd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan enten gå på apoteket og be om et middel mot fotvorter (husker ikke hva den heter jeg heller, sett reklamer for den), ellers kan du gå til lege eller fotpleier og få den fryst bort.

Skrevet

vet du hvor lang tid det tar da før vorten er borte?

Skrevet

Jeg var plaget med vorter på hånden for en stund til bake, prøvde forskjellige midler fra apoteket, det både svei og var ubehagelig. De hadde ikke slike ting at man kunne fryse dem selv på den tiden da, så skal ikke si noe om hvordan det fungerer.

Men, det som fungerte på meg, var henna(?) noe de har på apoteket som man farger håret med. Blandet litt av dette med vann, smurte på vortene og skrapet litt forsiktig av når det var tørket, (evn med en tannbørste)

hvis du gjør dette en eller 2 ganger om dagen i noen dager vil den nokk bli borte;)

Skrevet

Så bra, friskus! Hvordan i all verden kom du på å prøve det?? Er vel et naturprodukt også, så vidt jeg vet?

Skrevet

Takk for tipset Friskus. får ta en tur på apoteket i mårra. Men denne vorta som min datter har fått ser ut som den er dyp og ganske svær. Tror du det går da også?

Skrevet

Prøv det "frysemidlet" fra apoteket. Virker som bare det:0)

Vi brukte det på en vorte under foten til sønnen vår. Men husk at frysikngen må stå på ca 30 sek, var veldig ubehageli... Men det gikk som sagt bare godt, og vorta var vekke etter ei uke eller to.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...