Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg testet positivt etter få sekunder 15 mai. Kvalmen og trøttheten kom som et PANG 14 mai. Jeg var rett og slett så dårlig at jeg ikke orket å teste. Sist mens var 1 februar...så jeg har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei.. Symptomer har jeg.. har vært kvalm, men ikke på noen dager..lurer på om den er på vei bort. kjempevonde pupper, mer vonde enn ømme hvertfall. Å trøtt...så stuuuptrøtt at jeg kan finne på å legge meg klokken 18.00. Mensmurringer har jeg også.. og av og til kjenner jeg lignende voksesmerter i beina. På onsdag skal jeg endelig til lege.. har ventet sååå lenge på denne timen føler jeg.. Så det jeg egentlig lurer på, er om det er noen som har vært i noen lunde liknende situasjon - å ikke aaaane hvor langt du er på vei. Og hva slags tiltak kommer legen til å gjøre når vi ikke vet verken eller..
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Skal krysse fingrene for at legen din sender deg på tidlig ul jeg For det er veeeeeldig gøy! Kan hende han hører etter hjertelyd, det gjorde min... Fant den ikke da, det var alt for tidlig - så fikk jeg ul i stedet Masse lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå