Aylinah Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Hehe så utrolig genialt Hørte hun snakket om at det var et kjempe flott utdrikknings lag Dere hadde vært så snille sa hun
Monajenten Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Pfff, det gjør du vel, du var knallkul:-D Splatten, jepp:-D Måtte jo være snille:-) Er ikke noe kult med utdritningslag;-)
Mulle :) Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Jaaa det er såå herlig at de var snille med meg :D
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Så fiiine bilder:)) Så ut som en knall dag:O)))
Monajenten Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2008 Jaa, det var helt supert:-) Og vi var så sinnsykt heldige med været!! Selv om det ikke var sol hele tiden, så var det utrolige 25 grader midt på dagen:-O
*ale* Skrevet 1. juni 2008 #11 Skrevet 1. juni 2008 Så kos:) Også det været da!!! Ikke helt vanlig vel?? Er storsinnet og unner dere det her jeg sitter i tåka
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #13 Skrevet 4. juni 2008 Åh, det var kanongøy! Takk for at du gifter deg Mulle og tusen takk til forloveren din som stelte i stand en så fantastisk dag!! Jeg har min første smertefrie dag i dag, da jeg våknet søndag så jeg mest ut som om jeg hadde hatt en het natt med tja, vel, dere skjønner:P
Monajenten Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. juni 2008 Hehehehehehe;-) Vet du hva da? Jeg har FORTSATT vondt:-S IKKE moro! Skal love dere jeg slet da jeg skulle trille vognen i en laaaang oppoverbakke fra butikken. Får fortsatt vondt av å smøre skive:-P Er dette et tegn på at jeg bør begynne å trene armene også?? ;-)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #15 Skrevet 4. juni 2008 Haha, kanskje et lite hint?! Jeg var helt grusom på søndag, det fikk S se da hun stakk innom en tur. Mandag var jeg _litt_ bedre med hadde STORE problemer med å sette håndbrekke på. Bilen bare fortsatte å trille... hihi. I går var jeg litt støl, men i dag går det fint. Mannen har bare ledd av meg og tviler sterkt på at jeg sto på wakeboard. Har du bilder som bevis?
Monajenten Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. juni 2008 JA!! Det har jeg! Har faktisk noen skikkelig bra bilder av deg, du var jo flink du!!! Jeg klarer så vidt å gire selv, verst fra 3. til 2. gir:-s Msn?
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #17 Skrevet 4. juni 2008 Hehe, jeg skal komme på msn, maskinen min må bare finne msn! Tror jeg må restarte hele manskiten. Mannen krever bevismateriale, skjønner du. Jeg er lei av å bli mistrodd. Han tror visst jeg bare suste rundt på høye hæler og nippet til drinken min ;-)
Monajenten Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 4. juni 2008 Ja du gjorde da det også:-P Men han skulle bare visst, hehehe;-) Og det skal han få vite også, jeg har maaasse bilder:-D
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #19 Skrevet 4. juni 2008 Hehe, jeg kan da være sporty også! Og jeg hr unnskyldt meg med at det gikk så dårlig wakeboard-messig fordi jeg hadde 3 cider innabords, så det så! Du var ikke klink edru du heller, så skyld på alkoholen du også, hihi:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå