lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Han er 10 mnd, og er glad og sjarmerende mot alle så lenge han sitter i fanget mittt, men han kan ikke väre hos andre uten å hyyyle. har värt i sverige hos familien noenm dager nå, og han er så klenghete at det er helt sykt. jeg kan ikke sette han ned på gulvet for noen sekunder engang, han skriker og bärer seg og skal opp på armen min. er dette vanlig i den alderen og når går det over? eller er han ekstrem og må jeg gjör enoe for å venne han til å väre litt uten meg? kan ikke gå å tisse mens mammaen min holder han uten at han hyler til jeg kommer tilbake.
Snupi27 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 tror du ikke emilie har begynt oxo? hehe.. en smule slitsomt...! hun følger etter overalt og ingen kan kan holde henne. jeg må være i samme rom ellers blir det hyl eller hun kommer etter.. jeg bare lar henne gråte litt. sån kan det ikke fortsette. hun skal jo snart i bhg og da blir det verre for oss begge når hun bare skal gråte..
LadyJones Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Yep, slik er det her også;-) Separasjonsangst. Det går seg til....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 jasså hun og ja, hehe! ja visse ting må man jo bare gjöre, da får de bare gråte litt. men det er slitsomt å höre på. kanskje det er alderen for det da? jeg er ihvertfall utslit etter en tur hos familen, bärer på han heeele tiden, har så vondt i bekkenet og skuldrene nå.... skal bli godt å komme hjem ihvertfall.
Snupi27 Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 emilie er kanskje ikke så ille enda. men hun må bæres endel nå.. jeg må sitte ganske mye på gulvet mens hun leker.. kan ikke sitte i sofaen, sitter jeg på gulvet er det helt greit. selvom jeg sitter flere meter unna så kan hun sitte å leke.. bare jeg sitter på gulvet. hehe..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2008 he he, morsomt. jaja, det går seg vel til får vi håpe. skal hjem imorgen da. skal bli deilig å komme hjem. der han er kjent og trygg, håper det hjelper litt.
Snupi27 Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 ja.. her er det så varmt nå at det nesten er for varmt. hehe.. 29 grader i skyggen i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå