Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 alt mulig egentli... blader en bok bilde av min mann vekkerklokke en dildo en liten pisk(for morro skyld;) masasje olje sikkert mye mer også
Brillemamma Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Dagbok, noen blader, skrivebok, penn, ett smykke, ett par smokker(hehe, småen kommer alltid inn til oss på morgenen..)
Gjest Zima *2pp* Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Smertestillende, bøker, hostesaft, doc halslinser, nesespray, penn og papir. bilder
Poteto Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 eg har, to lysestaker, eit glass, litt støv, en flaske med vann til baby, noen smokker å mangen hårstrikker..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 en liten lampe, to strikker og et par hårnåler. SuperNovaen og en jiggelypuff bamse.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Morsomt En tlflader, nesespray, håndkrem, leppepomade, virator og -rens, massasjeolje og glidemiddel
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Har ikke nattbord jeg da. Men slengt på gulvet ved siden av senga er det bok, dopapir, noe tau (til sexleker), en badevekt (!!!) pluss noe annet smårusk som jeg ikke husker i farten.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 1. juni 2008 #11 Skrevet 1. juni 2008 Haha, badevekt! Hva gjør den ved senga? smiler .-) Hadde ødelagt dagen min å trå på en vekt 2 sek etter å ha stått opp ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #12 Skrevet 1. juni 2008 blader, ammeinnlegg, spenol, lypsyl, glidemidler!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå