Gå til innhold

Åh, jeg gruer meg til vi skal flytte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal om en stund flytte inn i huset hvor besteforeldrene mine har bodd, og jeg ser med skrekk og gru på all pakkinga, ryddinga og kastinga av ting vi må i gjennom :-( Virker jo heeeelt håpløst. Utrolig hvor mye rask en klarer å samle opp i løpet av noen år.

Har dere noen smarte tips når det gjelder flytting, så det kanskje går LITT lettere? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!

Kast kast kast! Eller gi bort eller selg:) Hehe du vil sikkert ha masse nytt:)

Og vet det er er vanskelig å kaste/gi bort ting, men det er så enkelt etterpå:)

Skrevet

begynn snarest ;) leig en kontainer så hiver dere først.. så pakker ned det dere skal ha..

Skrevet

Begynn i god tid, og pakk ned ting dere ikke bruker akkurat nå. Feks. vinterklær.

Merk alle esker og poser godt.

Annet enn det har jeg ikke noen tips :P

*står midt i pakking og kasting selv*

Skrevet

Sitter i samme båt, bortsett fra at vi fikk vite om leiligheten i dag, og den er innflytningsklar om 2 dager! Vi har ikke oppsigelse her vi bor nå, vi kan bare flytte når som helst, så vil jo flytte fortest mulig for å slippe dobbel husleie for juni..

Må begynne i morgen, og vi har masse dritt som skal kastes også..Nå håper jeg faktisk på dårlig vær så det er "lettere" og få gjort noe.

Mine tips er å pakke vekk alt dere ikke trenger og bruker nå, samt bli kvitt alt skrot.

Skrevet

Hvis vi får tilslag på budet vi har lagt inn på hus,er det snart vår tur til å pakke og rydde! Og jeg gleder meg! Har allerede pakket vekk julepynt og begynt å selge unna antikviteter vi ikke gidder samle på mer.

Skal bli deilig;-)

Start i god tid og vær kritisk til hva du trenger.

Som jeg sier til mannen min som skal ta vare på alt; Når vi ikke har brukt det de siste 5 åra,tviler jeg på at det blir brukt i fremtiden!

Skrevet

Har et innlegg til her nå ang. pris på container :-) Må nok bare lukke øya og kaste...

Det som er, er at vi ikke helt vet når vi skal flytte enda, for bestefaren min venter på å få seg omsorgsleilighet, og det vet vi jo ikke når blir. Kan bli i mårra, eller om noen mndr. Men, er sikkert uansett greit å pakke bort det vi ikke bruker.

Skrevet

LEI EN LASTEBIL TIL FLYTTELASSET!!!!

Det var helt utrolig GULL verdt da vi flyttet for et par uker siden. Fikk neeesten hele leiligheten inn på én tur med lastebilen, i stedet for sikkert 283 runder med ekser i bilen..

Pakk ned og merk esker og poser med rom/person eller hva som er oppi.

Vær fullstendig skruppelløs i forhold til å be om flyttehjelp - send ut sms til venner og kjente (og ukjente?..hehe) om det er noen som kan avse et par timer til litt bærehjelp når dere skal ta største flyttesjauen.

Skrevet

Ja, det er det jeg sier til sambo også. Vi må bare lukke øya og kaste. Da vi skulle flytte første gang, bare MÅTTE han ha med seg to rutete flanelsskjorter, og en skinnvest?! Jeg tror han brukte det da han var 12 år gammel...

Skrevet

He-he...Høres ut som mannen min;-)

Alt er veldig kjekt å ha!

Skrevet

Ja, vi kommer til å i allefall få tak i en stor henger. Slipper mange turer da, ja :-)

Og når det kommer til flyttehjelp, så er foreldrene mine, svigermor og svoger informert ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...