Gå til innhold

NÅ VIL JEG FØDE!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var helt sikker på og føde før termin denne gangen også,men den gang ei....har tellt ned dagene de siste2 ukene og er ikke tegn til fødsel.I dag har jeg klippet plenen og vært på fotball kamp og holdt det gående,lekt masse med 2 åringen!!sex og kanel og alle andre teite kjærringråd er prøvet.Og sammenligne fødsler med sine mødre og bestemødre stemmer ikke her hos oss i hvertfall. Så nå slår jeg meg til ro med at dette kan ta laaang tid og skal gjøre helt vanlige ting som ikke dreier seg om baby. Flere som er litt slitne og lei av folk som ringer og spør to ganger daglig om det har skjedd noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da får du avslutte kvelden med litt bryststimmulering og kanskje ett par kjappe orgasmer ;) synes du har vært skikkelig flink idag jeg!!! lykke til, tenk, kanskje det starter når du har sovnet :)

Skrevet

Jeg har også tenkt at jeg skulle få før termin, så skjønner veldig godt hvordan du har det!!!

Jeg fikk sist 3 dager før termin og da venta jeg nesten ikke og ble sjokkert når vannet gikk for de sier jo ofte at førstegangs går lenge over tida. Men denne gang har jeg venta og venta....så nå er jeg lei!

Jeg var hos jordmor på torsdag og da hadde jeg 2 cm åpning og hun tøyde den til 3 cm, (hu kunne kjenne hodet til babyen) så jeg ble så glad og var sikker på at noe skulle skje i helga.... Men nei så i dag har jeg bare vært dritsur og så utålmodig....

Sambo vil ikke ha sex heller for han tenner ikke akkurat på at jeg har 3 cm åpning.... Igår støvsuget og vasket jeg alle gulver, ingenting skjedde bare kynnere som aldri ble vonde.

Vi får ha konkurranse og se hvem som føder først??!

Når har du termin? jeg har 2 juni... Sleng deg på du som vil :) :)

Skrevet

jeg har termin 1 og 3 juni...nå forholder jeg meg til3 juni:)

Skrevet

Jeg har termin i dag 1.juni, og nå er jeg møkka lei :o(( Slenger meg på denne konkurransen jeg...elsker slikt! Blir spennende dette her ;o)

Lykke til jenter!!!!

Skrevet

Jeg vil og FØDE!! Men har 10 lange dager til termin enda :( Så i realiteten kan det være over 3 uker til jeg virkelig kommer i gang... Gikk 14 (!!!!!) dager over sist og måtte settes i gang :( VIL IKKE DET IGJEN!!!!

Skrevet

Jeg har oxo termin idag......har ligget på Sognsvann å grini i hele dag, er så j... sliten og lei! Alle triks i "boka" er prövd, har vel egentlig innsett at det er til liten nytte.....men åhhhhhhhhh!!!!!! jeg vil se`n jo! Timene tikker utrooooolig sakte og det stikker og verker og dytter og ALLE andre "tegn" på at nå er han rett rundt hjörnet, men det har han jo da värt i uker allerede! Lover å juble når det virkelig setter igang! og slenger meg på födekonk.....har jo ikke noe annet fornuftig å gjöre....

puhh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...