Brillemamma Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Hva synest dere om navnet Sturla?... Vi sliter skikkelig med å finne guttenavn altså....
Chantelle Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Fint navn, men liker navnet med e endelse bedre ; Sturle. Dere er ikke de eneste som sliter med guttenavn...flusst med jentenavn her, men vi blir ikke enig
Chantelle Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 oi...den ble sent før den var helt ferdig.... Vi blir altså ikke enig om guttenavn.... Min mann vil ha et moderne navn, mens jeg er litt mer mot tradisjonsnavnene... sukk
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Skjønner godt dere sliter med guttenavn.. Det gjør vi også.. He he:. Men så viste det seg at det var ei jente i magen ifølge UL. Ang Sturla navnet så tenker jeg jo fort på han mannen på tv så heter Sturla. I deal or no deal f.eks. Men navnet på min sønn er også det samme navnet som en kjendis i Norge, hehe:) Sturla var ikke helt i min bane, føler ikke det klinger på min dialekt.. Men er jo et enkelt og greit navn, og som ikke så mange sikkert heter heller. Liker ikke disse ny-motens navnene jeg..
Brillemamma Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Ja, er mange fine jentenavn,men guttenavn er jo helt umulig..har en gutt fra før, og han har jo fått det fineste navnet liksom..hehe. Vi synest ikke noen andre guttenavn er særlig fine..eller jo,er jo fine,men ikke som vi kunne tenke oss å bruke.. Vil ikke ha noe pop navn heller... Sturla er jo ett alternativ...men er ikke sikre på det heller...
Herkules Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Syns egentlig det er fint, men har både positive og negative tanker rundt personer med navnet og det farger jo navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå