Gå til innhold

Dere som er hjemmeværende.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sitter mannen/samboeren deres igjen med, etter skatt, hver mnd?

Får dere i tillegg noe (utenom barnetrygd)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17000

 

Jeg får barnetrygd, og har nettopp begynt å få kontantstøtte, så nå føler vi oss rike!

Skrevet

det lurer jeg også på... men jeg lurer også på hva folk har i gjeld?

Skrevet

Og han har 2 mill i huslån. Jeg har 200000 i studielån.

Skrevet

Sitter igjen med ca 5000 da alle lån og sånt er betalt. Den summen skal da dekke alt av mat og løpende utgifter.

Mottar kun barnetrygd

Skrevet

han får utbetalt ca 20.000.

jeg får to barnetrygder, pluss bidrag på ca 900 for eldste, så ca 2500 for meg. ingen kontantstøtte, da begge har bhg plass, jeg er jobbsøkendem, jobber rundt om som vikar, nettopp begynt med det, ingen lønn enda.

 

vi hhar ca 400.000 i studiegjeld, eller 300.000... husker ikke

Skrevet

Han har ca 20-22 000 kr netto, varierer litt fra mnd til mnd. Jeg får dagpenger (lite beløp) og kontantstøtte.

Har stort lån + bidrag på 3000 kr til hans eldste barn, pluss pluss pluss....

Skrevet

jeg tjener ingenting.. har ikke født enda så får ikke barnetrygd heller.. men han får ca 21000 utbetalt hver mnd.. neste mnd får han ca 35000 fordi han har jobbet overtid :) så vi klarer oss :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...