Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Hvor mye sitter mannen/samboeren deres igjen med, etter skatt, hver mnd? Får dere i tillegg noe (utenom barnetrygd)?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 17000 Jeg får barnetrygd, og har nettopp begynt å få kontantstøtte, så nå føler vi oss rike!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 det lurer jeg også på... men jeg lurer også på hva folk har i gjeld?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Og han har 2 mill i huslån. Jeg har 200000 i studielån.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Sitter igjen med ca 5000 da alle lån og sånt er betalt. Den summen skal da dekke alt av mat og løpende utgifter. Mottar kun barnetrygd
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 han får utbetalt ca 20.000. jeg får to barnetrygder, pluss bidrag på ca 900 for eldste, så ca 2500 for meg. ingen kontantstøtte, da begge har bhg plass, jeg er jobbsøkendem, jobber rundt om som vikar, nettopp begynt med det, ingen lønn enda. vi hhar ca 400.000 i studiegjeld, eller 300.000... husker ikke
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Han har ca 20-22 000 kr netto, varierer litt fra mnd til mnd. Jeg får dagpenger (lite beløp) og kontantstøtte. Har stort lån + bidrag på 3000 kr til hans eldste barn, pluss pluss pluss....
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 jeg tjener ingenting.. har ikke født enda så får ikke barnetrygd heller.. men han får ca 21000 utbetalt hver mnd.. neste mnd får han ca 35000 fordi han har jobbet overtid så vi klarer oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå