Gå til innhold

Noen som kan muntre meg opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig vært gjennom en separasjon (i februar, flyttet ut i mars) med mannen jeg har vært sammen med i 13 år. Vi var gift i 7 1/2 år og har en sønn på 5 år som nå bor hos meg.Men det er så utrolig tøft om dagen.Jeg føler meg så alene og lurer veldig på om jeg noen gang kommer til å finne meg en ny mann?Jeg føler ikke at jeg er klar for det enda, men er redd jeg ender opp helt alene.Jeg synes det er tøft å tenke på å treffe en ny mann, jeg har bare vært vant til å være sammen med eksmannen min.Jeg vet så lite om hvordan folk "dater" i dag ettersom jeg traff eksmannen min da jeg var 17 år.jeg savner også eksmannen min på mange måter, selv om vi var så forkjellige (vokste fra hverandre).Vi har delt mange fine og morsomme stunder og det er vanskelig å se ekteskapet mitt gå i knas.Jeg ville så gjerne være gift og få det til å fungere, men han var ikke interessert i meg lengre.Han chattet med to damer fra jobben og fløret med disse,Nå " dater" han hun ene, og jeg føler meg mere nesom enn noen gang.Han kastet 13 år ut av vinduet så lett som bare det.

Noen som kan muntre meg opp?

Blir det bedre etterhvert? Jeg klarer ikke å glede meg over å være "singel", det er oftest bare vondt. Men jeg vet at det ikke ville fungert mellom oss. Har prøvd i flere år nå, så det er kjørt.Jeg må nok begynne å se framover. Han irriteret vettet av meg, så jeg prøver å tenke på det b.l.a

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Var sammen 6 år før vi giftet oss, var ikke gift i 2 år en gang før seperasjonen var et faktum. (manglet 14 dager) Vi hadde ikke barn sammen. 10 mnd etter at jeg tok ut seperasjon møtte jeg en annen.

Se fremover, kom deg ut. Ta opp kontakt med venner, gå på dib-treff, reis på tur med venninner. Kom deg opp og ut i verden ;-)

Ditt nye liv starter nå, hver dag er en ny mulighet.

Send meg gjerne pm hvis du vil skravle mer =0)

Skrevet

Hørtes ikke lett ur:( Men du har i det minste sønnen din!

Ikke bry deg om eksmannen, tenk på DITT liv og sønnen din sitt liv. Du vil kun det beste for dere?

Nå er det sommer og sol, ta en shoppingstur, og kjøpr noen klær du liker og som du syns er fine (som du egentlig ikke tør å kjøpe/bruke) og kos deg med venninner og venner! Så dukker kanskje opp en date.. :D Smil masse, og vær rolig og søt! Så skal du nok se:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...