Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 kjøpt gyros, for vi må jo trappe forsiktig opp før vi reiser;-D Så da stikker jeg og spiser litt........igjen, sånn at jeg er sikker på at bikinien passer like godt i år som i fjor:-)))
Karomamma Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Yum yum, gimme some!! Har spist MASSE feta til grillmaten i dag
♥Snulder Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Gresk mat er digg!!!! Vekta MÅ holdes før ferien;=) Ha omtanken for samboeren i bakhodet når du piner i deg digre porsjoner med snaddermat. Jeg vet det er tøft... men du klarer det...(hehehehe...)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 Hahahaha, ja jeg elsker ham så høyt at jeg ikke ønsker at det skal bli en vanskelig ferie for ham.....so I`ll keep up my BIG time eating;-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 Det var godt, jeg ble mett og jeg sovnet rett og slett;-D Og idag våknet jeg ikke av at solen hadde varmet opp soverommet, men hadde faktisk et kjølig rom pga markisen, det var deilig!!!
Reveenka Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Det gjelder å holde på formene! Deilig med markise i denne tropevarmen! Vi har soverom nedee, og det merkes godt i forhold til den varmen vi ble utsatt for da vi sov i annen etage(hørtes flott ut, sant? Eller kanskje vi skulle si "anden etage"?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå