Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt på 6 uker har sovet i 2 timer i hele dag,han blir så overtrøtt at han nekter og roe seg,skal bare bæres.kjenner jeg er helt utslitt,andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det sånn,dæm vil ha mye nærkontakt i den alderen,vi måtte ut å trill,trill å trill.. Ting blir bedre =)

Skrevet

Om han er sånn ofte kan kanskje sjal være noe? De fleste barn roer seg veldig fint i de og du får frie hender til å gjøre andre ting:)

Skrevet

Vi hadde det sånn i går, med vår gutt på 3 1/2 uke. Tror det var varmen som plaget han. Sov lite på dagen, dvs han våknet med korte intervaller og var utilpass. Noe som resulterte i at han ble kjempe overtrøtt og nektet å roe seg på kvelden. Var helt forferdelig da det stod på.

Skrevet

JA...vi også har det slik...gutt litt over 2 uker gammel...sover 1 time og er våken ca 2 timer, så sover han i 1 time og slik holder det på døynet rundt. har holdt på slik i snart en uke. jeg er veldig sliten, og i tillegg så har

min mann eksamen for tiden så han er svært opptatt og trenger all søvnen han kan få, så det går på meg for det meste, ante ikke at det gikk an å være så sliten. men men...det blir vel bedre med tiden ! jeg trøster meg med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...