Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Gutten min på 4 mnd har fått masse små prikker på seg, i nakken, under halsen, bak kneet osv.. det virker ikke som det klør eller noe! og det har vært ufattelig varmt i dag.. han har kun gått i body! hvis dette er svetteutslett er det noe jeg kan gjøre med det? jeg pudret hele han før han la seg.. takker for råd og erfaringer!!
Bonusmamma13 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Smør på sinksalve så forsvinner det på en dag eller to:-)
Gjest irismor Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 I denne varmen er det like greit å bare ha på seg bleien. Skyll godt med lunkent vann og tørk godt. Pass på at pudderet ikke klumper seg for da blir det bare verre og ikke bedre.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 takk for hjelpen!! sink i morgen:)
brummemamma- Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Lykke til, håper det er svetteutslett- pass bare på å være oppmerksom viss han har begynt med ny type mat, eller du har spist noe du ikke pleier- vi trodde vår hadde svetteutslett og gjorde som rådene her, men det ble bare verre og viste seg at han har en form for matallergi- vi lot utslettet bli verre enn vi ville gjort ellers siden det var så varmt ute og vi trodde det var svetteutslett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå