Puselure Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Nå er tiden på barnimagen over for denne gang:) Vi fikk en liten gutt 29 mai, dagen etter terminen. Rimelig rask fødsel, kom inn på sykehuset kl 1710 og gutten var ute 2012. Hadde 3 cm åpning ved ankomst. Gutten var 3440gram og 48cm lang. Verdens fineste hehe;) Nå koser vi oss hjemme med de 2 guttene våre:D
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer, Puselure!!! Så koselig da!! Gratulerer så mye med den lille gutten!! Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå