It's all about me Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Blir det noen ny Bugaboo på deg? Har hatt min i noen dager nå og lillegutt er knallforelsket i den. Gikk og leide den i stua den første kvelden, he he.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Hehe har ikke bestemt om vi gidder enda har goood tid enda. Du er forelsket ja? er det fortsatt jeg utrolig fornøyd med vogna!
It's all about me Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Ja den er god den, men nå er den pakket ned for hjemreise. Blir nok ikke tatt opp før lillebærta er ute av magen ( Eneste teite jeg finner ved den er opplegget for å regulere lengden på styret og at bremesen kun er parkeringsbrems. Men ellers virker den som et supert kjøp.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Ja teleskophåndtak er litt uvandt, særlig om man er vant til slik vipperegulering. Men an blir vandt til det Ikke sånn sykkelbrems mener du? hadde ikke håndbrems i det hele tatt på første vogna vi, så for meg er det stor luksus hehehe..
It's all about me Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Telskophåndtak er supert det, men synes de skruene til å regulere det er så tungvindte når jeg og mannen hele tiden bytter på vogna. Men men, bare å lære seg hvilken vei de skal skrus.... Er vant til skivebremser fra TFK, helt supert i nedoverbakker og på vinterføre, men nå er jo Bugabooen letter så det er kanskje ikke like stort behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå