gerd Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg tenker å bestille et miniskjørt og en kort bukse. Til vanlig er jeg en str 34 og jeg regner med å gå opp ca ti kg i svangerskapet ( det er ca det jeg har gått opp de to forrige gangene ). Dette er jo franske str. Holder det med 36 eller skal jeg bestille enda større? Erfaringer noen?
iznogood Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 ingen erfaringer - men gratulerer med magen :-)
Monajenten Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Er du gravid igjen, Gerd?? Gratulerer så mye:-D
sydilla Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har ikke kjøpt mammaklær der. Men jeg handla en del mammaklær i USA i fjor. Da måtte jeg i alle fall kjøpe den str. jeg bruker tilvanlig, vektøkningen er liksom "lagt inn" på en måte. Jeg gikk opp 15 kg som er mer enn normalt og klærne funka fint de. Jeg ville kjøpt str. 36 i fr.str. hvis jeg brukte 34 i vanlige str.
gerd Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2008 Takker Jo - er halvveis med tredjemann nå ;-) Det blir mye moro og mye klesvask med tre barn. Gleder meg! Jeg bestiller 36 jeg da... Satser på at det passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå