Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er gravid i uke 28, men har merket mye nedpress de siste dagene. dette blir mitt tredje barn, å kan ikke huske å ha merket nedpress før helt mot slutten med de to første. Er det vanlig å kjenne det tidligere for hver gang? Har jo ennå 12 uker igjen, å kan ikke forestille meg at noe skulle skje nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter min første, så er litt usikker på hvor mye press som er innenfor "normalen". Er i min 26. uke og spurte legen min om dette denne uken. Syntes det til tider kjenne ut som om babyen er på vei ut :P og han var litt tvilende til at jeg kjennte nedpress så tidlig... men han sa at når jeg kjennte det, så skulle jeg ta det litt mer med ro :)

Skrevet

Hei,

Venter også nr 3 og har mye nedpress. Er i uke 26 og har kjent det en god stund. Tror det er ganske vanlig å kjenne det tidligere og tidligere for hvert barn.

Fortsatt lykke til!

Skrevet

Takk for svar. Bare dyttter innlegget opp igjen, kanskje flere som også vet noe om dette?

Skrevet

Hei. Jeg var inne til sjekk på føden i forrige uke, 26+5, pga nedpress og kynnere. Fikk beskjed om å ta det rolig noen dager, og kontakte dem om det ble verre. Men er ikke så lett å kunne ta det med ro når man er alenemamma, og student:) men om du er nervøs, eller usikker, ring føden og be om å få komme inn til sjekk. Innvendig ul på meg viste at alt var lukket og fint, og minimonster hadde det bare bra.

Skrevet

Jeg skal til jordmor på torsdag, så tror at jeg ser det ann til da. Så kan jeg heller prate med henne om det når jeg er til kontroll. Tror igrunn at alt er bra, å føler ikke på meg at en fødsel er nært forestående. Men blir jo litt usikker, når jeg ikke kan huske å ha hatt dette de to andre gangene.

Takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...