NyttNick Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Har lyst å spille på nett, men vet ikke hvem av alle disse selskapene som er seriøse og ikke minst enkle. Noen som har erfaringer å dele?
It's all about me Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har spilt mye på pokerstar.net og betsson.com
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Spiller på norgesautomaten.no, de har free roll. Gidder ikke tape penger
NyttNick Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 Vært inne å sett litt på de forskjellige linkene. Var mye forskjellig å velge mellom. Får se hvor jeg ender opp..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Spiller på betsson, pokerrom.com og norgesautomaten. Betsson: Seriøs nettside. Denne er den jeg setter inn pengene på. Pokerrom.com: helt grei... De har 4gratisturneringer om dagen. Norgesautomaten: Spiller bare gratissturneringer der også. Men, hold deg unna titan poker. Der er det bare.. Helt sykt. Man taper md de beste kortene hele tiden. Anbefales virkelig ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå