Silje og Vaniljebollene Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Hun er bare 9 år, så jeg er litt nervøs. Men jeg kjenner morfaren godt, så jeg vet det er ei jente jeg kan stole på. Hun har dessuten passet katten min før! Har dere trillepiker?
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Nei, det har ikke følt behov for. Ville nok uansett ikke valgt en så ung, men det har vel litt med hvor trafikkert det er i området.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 Vi bor laaaangt ute på landet, så trafikken er ikke noe problem. Har egentlig alltid sagt at jeg ikke ville hatt en trillepike under 13 år, men nå kom hun og spurte om hun fikk lov, så etter en prat tenkte jeg at det sikkert går bra. Vil at vesla skal omgås mer folk ser du, for hun går ikke i barnehagen.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Vi har ikke! Skal ikke ha heller. Storesøsteren i hus er 8år. Veldig flink med lillesøsteren sin..... Men hun får ikke passe henne helt alene! Føler ikke at hun er ansvarlig nok til det.
Blue Lady Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 HAr ikke trillepike, men 3menningen min på 12 har trillet henne noen ganger rundt i borettslaget
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Ja, jeg har trillepike. Hun er nettopp blitt 13 år å er kjempeflink. Lillegutt syns det er kjempekjekt å være med henne. Hun kommer fast 2 dager i uken. Deilig med et par timer fri . Hun var 11 da hun begynnte å trille han, å han var 8 mnd tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå