happy hippo... Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 og ikke minst forvirret!!! Noen steder står det at en solkrem er bra...et annet sted står det at den ike bør brukes til barn....osv... Hvilken kan jeg egentlig bruke....????!!som er trygg og ikke for seig å smøre inn på et barn....!!!??? Noen som vet....?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Har kjøpt cosmica sin jeg, faktor 15 og 20
fox`y Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 vi har cosmika sin.faktor 25. er ikke fornøyd me den. Den er seig å ha på og gutta får sandpapir hud av den...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 vi har babyline sin. veldig fornøyd me den
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 kjøpte ikke den som er for barn ville ha den andre, den som alle kan bruke, kjempe god å smøre ut
happy hippo... Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2008 Kan barn også bruke den altså...??? Tror jeg begynner å bli helt tullete av de testene...Må nok slutte å lese dem tror jeg... Takk for svar altså
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Ingen farlige stoffer, og den beskytter bra Apotekdamen brukte den også til hele familien
Septemberstjerna og Martine Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Jeg kjøpte også Cosmica sin til barn. Den er like seig som både Eucerin og Babyline sin. Har ikke sett noen nupper i huden hennes enda, noe hun får av det meste... Men ja, synes de fleste tester er forvirrende jeg! Det som vinner det ene året er neste års taper...
RachaelRay Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Håååper på BIM : Hvilken solkrem var det apotekdamen anbefalte? Skjønte ikke den jeg... =) som i tillegg var GOD å smøre ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå