Gå til innhold

blir så irritert på de der solkrem-testene!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ikke minst forvirret!!! Noen steder står det at en solkrem er bra...et annet sted står det at den ike bør brukes til barn....osv...

Hvilken kan jeg egentlig bruke....????!!som er trygg og ikke for seig å smøre inn på et barn....!!!???

Noen som vet....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt cosmica sin jeg, faktor 15 og 20 :)

Skrevet

vi har cosmika sin.faktor 25. er ikke fornøyd me den. Den er seig å ha på og gutta får sandpapir hud av den...

Skrevet

vi har babyline sin. veldig fornøyd me den

Skrevet

kjøpte ikke den som er for barn ville ha den andre, den som alle kan bruke, kjempe god å smøre ut

Skrevet

Kan barn også bruke den altså...???

Tror jeg begynner å bli helt tullete av de testene...Må nok slutte å lese dem tror jeg...

Takk for svar altså:)

Skrevet

Ingen farlige stoffer, og den beskytter bra :) Apotekdamen brukte den også til hele familien :)

Skrevet

Jeg kjøpte også Cosmica sin til barn. Den er like seig som både Eucerin og Babyline sin. Har ikke sett noen nupper i huden hennes enda, noe hun får av det meste...

Men ja, synes de fleste tester er forvirrende jeg! Det som vinner det ene året er neste års taper...

Skrevet

Håååper på BIM : Hvilken solkrem var det apotekdamen anbefalte? Skjønte ikke den jeg... =) som i tillegg var GOD å smøre ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...