lene p Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 sitter her å tenker veldig mye.har prøvd å få barn siden juli-o7,etter jeg var gravid utenfor livmora. fikk pego i april,og spiren satt på første forsøk. ble så glade,men gleden skulle ikke vare lenge.uke 5+1 mistet jeg i en SA.( går det an å være så uheldig.....(tenker på meg selv,vet andre har opplevd det også) syntes det er så frustrerende!!!!! hjelper ikke akkurat å sitte å gråte heller. lurer på når det skal bli vår tur jeg.de fleste jeg kjenner har 2 barn eller prøver på nr 2. klarer ikke å glede meg over at noen blir gravide om dagen.(mener ikke noe vondt med det da) måtte bare få ut litt,mener ikke plage dere med det.!!!!
Dotten Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Her inne er det bare å "pøse" på med hva enn det måtte være man har lyst å få ut Enten det er glede, frustrasjon, sorg eller en eller annen opplevelse osv. Den beste terapien for mange er jo det å skrive ned alle de tankene vi går med oppe i hodet vårt Vi får krysse fingrene for at alle gode ting er tre, og at neste spire sitter snarest, og ikke minst i ca 40 uker før den vil ut til mamman og pappan sin Er selv i min 23. pp, så skjønner litt din frustrasjon. Har heldigvis ei lita snuppa på overkant av 2,5 år, så har jo henne å kose med da Lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå