2SmåTroll Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Kjeder meg fryktelig for tiden, og jeg har begynt og kjede spise igjen.. sukk.. ikke orker jeg mye, og varmt er det så det blir til at jeg er der det er kaldt og slapper av. og spiser.. Godt det er 4 dager igjen.. Gleder meg til og kunne orke og gå tur igjen, uten at jeg skal få vondt og bli sliten av ingenting. 30 kg opp snart er det slutt på moroa og sunt kosthold for fullt og aktivitet igjen.. gleder meg!!!! skjønner ikke at folk orker og gå turer og være aktive frem til fødselen. er jo så tungt! vondt og
snuppa-høygravid! Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Aaah, godt å høre at vi er flere hehe Har det akkurat som deg - meeen har fortsatt 8 uker igjen! Så vi får se hvor ille det blir før fødselen.. Er også lei av å være redusert, stor, tung og ha vondt av den minste gåtur.. Spiser stort sett det jeg kommer over, og orker ingenting Jaja, du får ha lykke til videre, og trøst deg med at vi nok er mange som har det slik!
Ella78 m/ A&M Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Huff, jeg har syv uker igjen og har vært utallige turer til kjøleskapet og frysen... Har fremdeles lyst på noe...
Edelweis Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 8 uker igjenn jeg og. og jaggu er jeg likedan. føler jeg ikke gidder noen ting, og har jeg litt tid for meg selv, så enten spiser jeg eller sover..!!! kan faktisk sove mesteparten av dagen om jeg kunne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå