moemaria Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Har nettopp flyttet tilbake til hjembygda og kjenner ikke så mange her enda. Er fire uker på vei og kjenner at det kunne ha vært godt med noen og diskutere alle disse tankene man får som følge av den lille i magen. Gi meg beskjed hvis du kunne tenke deg en og snakke med i cyberspace=)
Husmusa85 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Hei! Tenkte å svare deg,siden jeg nå har menstermin 11 februar. Har en sønn fra før av,på snart 3 år. Så du må nu bare spørre vist det er noe. Jeg svare så godt jeg kan. Er også ca 4 uker på vei! Spennende.
mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Hei. Fant ut i dag at jeg er gravid etter fire år med hard prøving! Det er så uvirkelig! Går til spesialist da prøverør egentlig var det neste,så jeg fikk jo til og med se lille spiren på ultralyd! Har mens termin ca 6/2. Men regner man ikke det som uke 5?.... Utrolig spennende og nesten litt vanskelig å ta inn over seg... Turte ikke teste,da en venninne mistet to dager etter at hun fant ut at hun var gravid. Har dere visst det en stund dere eller? Man kan vel faktisk teste før ventet mens? Lykke til til dere begge to:)
BAcer vil ha flere :) Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Her er en februar baby i magen Er 5+2 idag, og termin er 2.2.09 Kjempespennende!! Gratulerer så masse babydrømmen! Det er så deillig når den ENDELIG sitter!! Prøvde selv i ca 1,5 år på førstemann og jeg syntes DET var lenge.. Klarer ikke å se for meg hvordan 4 år har vært :s Håper vi alle får et knirkefritt svangerskap med masse liv og glede Sees på termin-forumet
~Endorfina~ Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er 4+2 og har termin 6.2. Spiren er MEGET ønsket, barn nr. 2, og full klaff på utrolige 1.pp. Dere er inne på februar-forumet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå