Gå til innhold

Føler ingen ting..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noe galt siden jeg ikke har noen tegn til å være gravid enda? Kjenner absolutt ingen ting, har ikke fått mensen og testen viser at jeg trolig er gravid..svak strek. Jeg føler virkelig ingen forandringer i kroppen i det hele tatt...er ikke det lit pussig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid med nr. 2 i uke 5, og jeg har heller ikke noe særlig symptomer. Første gang jeg var gravid fikk jeg alt på en gang, men nå er jeg bare stuptrøtt når kvelden kommer og orker ikke særlig frokost, ellers føler jeg meg helt som vanlig. Har tatt flere graviditetstester for å sjekke at jeg virkelig er gravid, men alle har nå vært positive, noen med svak strek her også. Så vi er nok bare glede oss over at vi slipper billig unna, så langt hvertfall. Kommer jo ofte nå og utover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg altså. Og ja, jeg bør vel kanskje heller glede meg over at jeg ikke merker noe til graviditeten..så langt.. skal til legen imorgen og se om ikke de kan bekrefte at jeg er gravid..tror det liksom ikke helt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...