Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Det er så vanskelig å få en avgjørelse ut av den mannen! Jeg har gått her hjemme i den lille leiligheten med sønnen vår i over et halvt år nå og synes det ville være hyggelig med miljøforandring i ferien. Jeg kommer med mange forslag, men det er aldri noe som faller i smak. Selv foreslår han ikke noe. Nå er det bare 4 uker til ferien og når vi har 3 uker i fellesferien blir utvalget stadig dårligere og dyrere. Trodde ferie skulle være noe man skulle glede seg til sammen jeg. Synes forholdet skranter litt, men er villig til å strekke meg langt, vi har jo nylig fått verdens herligste sønn sammen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Kjære deg, ikke vær så tiltaksløs! Bestill ferie dit du vil ,og så bare gi han beskjed etterpå at "nå har jeg bestillt". Rett opp ryggen, jente og gjør noe med saken !!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Min sambo planlegger å spør ikke om det er greit for meg, når det er noe han har lyst til så SKAL vi uansett... Blir litt irritert.. Men men.. Har lyst å besøke slekte mi, men det blir aldri noe av for vi skal besøke slekta hans!!!!!!!!!!! Av og til har jeg bare lyst å slå til han, hehe:p
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Hva med å dele ferien, og kanskje få en liten pause fra hverandre (hørtes kanskje ut som det trengs??) Du reiser til slekta di, han reiser til slekten sin....
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Anonym 20:22 her. Kan nok ikke reise til slekta mi, har ikke lappen, det tar 10timer med bil. Så kan ikke sette meg på en buss med to små heller. Har heller ikke penger til å ta ferie alene. Vi har ingen problemer, er bare sommer ferien som er problemet. Han jobber i ukene langt borte så er ikke pause vi trenger, men en ferie ilag der begge har lyst å dra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå