Gå til innhold

hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke fra denne gruppen, men i et tidligere desember gruppa 2008.. tenkte jeg skulle høre med dere, om det er noe galt hvis jeg har mista alle symptomer, mista det i uke 9.. ingen på mi gruppe som hadde peiling... har tilogmed ikke ømme bryster en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du gravid så er du gravid. Jeg hadde ingen symptomer før babyen sparket, men var på kontroll og ultralyd før den tid. Så lenge du ikke har hatt noen blødninger så er nok alt i orden og du burde være glad. Jeg er så utrolig glad jeg slapp denne kvalmen, selv om eg av og til skulle ønske det, for at jeg ville føle at jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har mistet alle symptomene du har hatt, dvs. ømme bryster bla- kan det være et varsku på abort- har hørt det en 3-4 ganger før dessverre. Gå til legen- viktig så du ikke blir syk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Skjønner godt hvis du er bekymret, d var jeg også. Har hatt d ganske likt som deg... miste så og si alle symptomene rundt uke 12. Har ikke vært kvalm gjennom svangerskapet i hele tatt. D eneste jeg har kjent er livmorstrekk og ømme bryster. Er nå i uke 24 og venter tvillinger :) Har fortsatt ingen symptomer på graviditeten foruten at magen vokser og at livmoren strekker seg innimellom. Kjenner spark daglig... forskjell fra dag til dag hvor mye spark. Hvis du er bekymret bør du kontakte lege, men d er også helt vanlig å miste symptomene. Hormonutskillelsen er forskjellig fra dag til dag og fra mnd til mnd. Du kan komme til å oppleve økte symptomer innimellom og ingen symptomer til andre tider. Jeg er kjempeglad for at jeg har sluppet unna kvalme, oppkast ol..

 

Håper du koser deg i resten av svangerskapet :)

 

Må jo bare si at jeg har vært endel plaget med bekkenet, men dette har også gått over nå :) Jordmor og fysio sier dette også er hormonbetinget.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...