Gå til innhold

Dette blir en spennede uke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i morgen, har ikke merket noenting ennå. Men det mest spennede er at gubben skal på kurs fra mandag til torsdag en times biltur unna. Siden han i magen ikke har kommet hittil tror jeg at jeg får holde igjen til torsdag kveld, men det forundrer meg ikke om det skjer noe i morgen en halv time etter at gubben har dratt. Hihihihihihih!!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En times biltur unna blir fort bare 45 minutter det, om guttungen kommer... ;)

Gubben min jobber i hele fylket, så han kan være langt unna når det skjer noe her, men regner vel med at jeg merker noe før ungen er på vei ut...

Lykke til! :D

Skrevet

Beskymrer meg ikke så veldig over at det er en times biltur. Er mer beskymret over at han kommer til å gå klipp av viktige ting på kurset siden han skal begynne i ny jobb i august. Men det er ikke noe problem om han skulle gå klipp av noe sier de på den nye jobben. Så vi får bare krysse fingerne.

Skrevet

hehe min gubbe er i nordsjøen, på plattform, å jeg kan klekke når som helst...men har fått høre at hvis fødseln er det bare å ringe plattformen, å dem ordner med helikopter til gubben, slik at han får kommet seg hjem fortest mulig, håper det er sant, men de har gjort det før :)

Skrevet

Lykke til!

Er i grunn glad han ikke er lengre unna enn at han skal rekker frem til fødselen om babyen ikke har veldig dårlig tid. :-)

Skrevet

*ler*

Ikke lengre unna altså? Min mann er fisker og er nå på vei til bjørnøya:p Han har null sjans i verden i å rekke frem til meg om fødselen nå skulle starte:p Heldigvis har jeg ei god veninne jeg skal ha med meg:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...