Gå til innhold

Flere som reiser til mallorca denne uken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi reiser på lørdag :) hvor skal dere?

Skrevet

Jepp vi reiser til lørdag :D Gleder oss :)

Skrevet

hvor skal sere Wivi?

vi skal til cala dor..

Skrevet

Vi skal til palma nova vi :) Og bo på et hotell som heter viva palma nova. Det ligger ikke så langt fra magaluf.

Skrevet

Vi reiser tirsdag kveld vi.

Skal til alcudia:o)

Gruer meg som et herk til flyturen med minstemann.Flyet går kl 21 om kvelden...men det værste er når vi skal hjem går flyet kl 02.30..blææ

Fikk brev på fredag om at det var forandringer...usj.

Men gleder oss til sol og bading,is og deilig mat da

Skrevet

off, det er kjipt. vi reiser halv 12 på dagen, men reiser hjem kl 0700..

må ha god tur dere :D

Skrevet

Usj det var noen kjipe flytider da.. Får håpe det går bra med minstemann for det da.. Flyet våres går i 12 tiden på lørdag og rundt 06 eller når det var på lørdags morgen.. Må stå opp uhorvelig tidlig men.. Har ikke så mye valg..

Hvilket flyselskap flyr dere med da?

Skrevet

Tror det er Ving? Hehe,mamma som har styra med det der...bare henger med vi:o)

Vi flyr fra gardemoen!

Skrevet

vi reiser med Air europa.. frå flesland..

Skrevet

Åkei.. Vi har bestillt gjennom startour vi og skal fly med air europa tror jeg det var. Flyr fra Trondheim :)

Skrevet

vi og har bestillt gjennom star tour..

Skrevet

Skal flyet deres mellomlande i trheim eller Legøya?? Høres nesten ut som flytider osv som vi har :P

Skrevet

nei, det går direkte.. tror eg da.. står ingenting på den.. men det tar 3,5 time..

Skrevet

Åkei da gjør det nok det :D Og det er jo det beste. Kjipt å vente ved mellomlandinger.. Lander sikkert nesten samtidig da :)

Skrevet

ja, det gjør vi nok :) skal dere lande på palma?

Skrevet

Jepp vi lander på palma :) Blir dere en uke eller? Håper virkelig vi slipper å se skyer og regn ;) Det ser jeg nok av hjemme for å si det sånn da :)

Skrevet

ja, vi skal være en uke!! vi har syden her hjemme vi. så egebtlig så betaler vi bare for å bade ;) hehe.. men aldri vore i syden før, så gleder meg :)

Skrevet

V reser også på trsdag vet dere hvordan været er der da?

Skrevet

Har syden her vi å egentlig da :P Men været her er litt mer ustabilt enn på mallorca vil jeg tro.. Og luften er jo en helt annen.. Godt å komme seg bort da :D Er jo meldt knall vær i norge til uka så da får vi lage et grunnlag så vi er negre når vi kommer hjem ;)

Skrevet

hehe, ja, til dei som blir brune da :( blir rød eg, men satser brunfarge i syden!!

Skrevet

Blir rød jeg å men satser på å få et lite grunnlag her hjemme for i syden blir man liksom brunere enn i norge så ;)

Skrevet

eg har fått mye sol på kroppen nå, så har eit grunnlag ;) satser på å få litt ekstra sol denne uken ;)

Skrevet

Jepp, jeg å men trenger litt til om jeg ikke skal bli svidd der nede.. Har du hørt om det er varmt i sjøen der nede nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...