miss_chica Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 jeg ringte de på fredag siden jeg fortsatt bare hadde fått feriepengene, og de skulle ringe meg tilbake, noe de ikke gjorde. de sa også at det ikke lå noen utbetaling inne på meg...synes dette var litt rart. har jo permisjon til august. må prøve å ringe de imorgen også tror jeg...
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Jeg opplevde det med sykepenger! "oops" kom det faktisk fra saksbehandleren
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Jepp! Har opplevd det flere ganger. I løpet av de 7 første gangene jeg skulle ha utbetalt foreldrepenger måtte jeg ringe og spørre etter dem 5 av gangene fordi de glemte å utbetale. Nå er det nesten så jeg blir overrasket dersom pengene er på konto før utgangen av hver mnd... Har gitt opp NAV, jeg...
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Ikke foreldrepenger, men har opplevd at de har glemt å utbetale sykepenger..Leverte inn sykemeldingen, og den ble lagt til side og glemt.
miss_chica Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 syns det er såå utrolig plagsomt. hverfall når jeg fikk pengene 23 forrige mnd. da skal jeg plutselig leve 6 uker på en utbetaling. syns det vaar veldig dårlig at de ikke ringte meg på fredag også, jeg ringte på morgenen og midt på dagen, og alikevel klarte de det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå