mizz25 Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 dokker det me leggerutinan på kvelden? å kordan syns dokker det går? Har det vært heftige tider?
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Her går det som det suser.hehe Men vi var streng med leggingen helt fra begynnelsen av. Det er 20 mnd mellom mine 2 og den yngste er 5 mnd nå. Jeg mener at det er alfa omega å få inn rutiner rundt det med leggingen. Så vi har gjort det med begge våre fra dem var små. Hun på 2 år la seg kl 1830 da han var født.. Hun la seg uten en lyd og ingen dulling og dalling,noe hun gjør fortsatt.Gir natta klem og så går vi ut av rommet. Så begynte vi på han da han var 7 uker.Gjorde rutinene med bading/stell mat og så i sengen. Begynte kl 2200 og strammet inn ca 15/30 min i uken. Dette gjorde vi helt til han var nedi kl 20, da måtte vi hoppe 1,5 timer for han var sååå trett da kvelden kom.Og bare gråt. Så nå begynne vi stellet med han kl 18 og han er i seng til kl 1830.Legger han i sengen sin på eget rom, våken ,og så sovner han.Hender vi må inn å gi tutten 2-3 ganger men han gråter aldri. Hun legger seg nå kl 19, dette for at vi vil skille dem i leggetid og det at det blir lettere for meg å få gjort alt når jeg er alene med dem og pappaen er på reise. Jeg synest det med leggingen går helt supert, men mener også at det er opp til foreldrene å legge til rette for rutiner. Jo seinere en begynner med rutiner jo vanskeligere blir det å få dem i rutiner pga at barna får sterkere vilje osv. Dette er min erfaring med det å få 2 små engler i seng:) Går stålende og aldri noe tull, værre med resten av dagen.hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå