Gå til innhold

Ny og ukjent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er helt ny her inne, og har egentlig vært litt skeptisk til om jeg skulle gi tegn fra meg :P Virker som om det er et helt eget miljø her inne, hvor man ikke liker å hilse på nye folk, men håper da at jeg har tatt feil :) Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen her inne, uansett når man skal ha barn og uansett alder :)

Er selv 20 og har termin i desember :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være! Kommer stadig nye inn her og alle er selvsagt hjertelig velkomne. Selv er jeg 30 og venter første barnet 4.sept. Gratulerer med vel overstått 1.trimester og lykke til videre. :)

Klem fra

Skrevet

Heisann og velkommen hit :)

Jeg synes ikke det er et eget miljø her, isåfall er ikke jeg endel av det. Man finner de innleggene man synes er interessante og de andre trenger man ikke stresse med. Det er jo et veldig stort sprik mellom veldig mange på trimesteret, så kanskje noen snakker med hverandre i sin terminklubb også :)

Lykke til med julebebiss iallefall :)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Hei, velkommen og gratulerer! :-)

Jeg skal også har baby i desember, foreløpig termin er 5.desember. Er i dag 13+4 på vei.

Hvor lang er du?

Kom å hils på oss inne på desemberklubben da vel!

På BiM må du bare smelle til med de spørsmålene du lurer på, og dele erfaringer og tanker på andres tråder.

Skrevet

Hei og hjertlig velkommen til oss :-)

Håper du vil trives her, har vært medlem av BIM en stund nå, og jeg har funnet svar på mye av det jeg har lurt på i løpet av svangerskapet. Er selv førstegangs, så alt dette med å ha baby i magen er er helt nytt og igrunn ganske så absurd.

Jeg trivdes ikke like godt på 1.tri, da jeg var der ble med mye snakk om SA/MA og evt alt som kan gå galt, ble fort veldig engstelig, og redd, men det er vel en del av det å skulle bli mor. Måtte bare slutte å lese alle "negative" innlegg. Samtidig var det greit å vite litt om farer underveis.

Er nå 21+2, så har kommet over de "verste" ukene, så nå nyter jeg å ha en liten i magen :-)

Skrevet

Velkommen skal du være:) Håper da alle blir ønsket velkomne her, dumt hvis ikke.. Kommer jo stadig inn nye folk, og folk går videre til neste trim.. Håper du får en fin tid her.

Jeg har selv termin i oktober, og er halveis imorgen:) Blir nr tre for meg,og de to jeg har gleder seg veldig til å få en liten søster:) Ser fram til noen gode uker nå, med varme og sol og ferie om ikke så veldig lenge:)

Hvordan har du hatt det så langt da i sv.skapet?

Skrevet

velkommen!

Har også termin i desember, med føste barnet!

Kom inn på desember klubben! sammen med oss andre kommende desebermammaer!!!

Skrevet

velkommen inn her hos oss,her er det alltid plass til flere ;)

Skrevet

Hei hei og grattis med julebaby i magen :)

Er selv straks 21 og venter nr 2 i begynnelsen av november.

Skrevet

Hei og velkommen - her er vi vel alle bare på gjennomreise:-)

Jeg tror ikke det er noe lukket miljø her inne, selv om det muligens er noen som kjenner hverandre fra BIM-treff, bor i nærheten av hverandre el. Her er det plass til alle!

Skrevet

Hei og velkommen!

Jeg har termin 8. desember :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...