Gjest Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 så har jeg med meg førstehjelpskrin, sier 12 åringen her. Ja vi skal på ferie og det er veldig betryggende å ha han med som tenker på alt=)
fumlis og skrikerungene Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Hehe;) Fornuftig ung herremann. Er det lenge til dere drar nå?
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Klart jeg har det. Spesialbestilt ID pudder fra usa tror jeg...........ehhhhhhh....=)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Nope...ikke lenge, onsdag så er i allefall ikke jeg og ungene i dette landet lengere=)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Jasså... ute for å gjøre verden uttrygg igjen?? HÆÆÆ?? Sist gang du reiste så var det jo rene lynsjestemningen her inne:-)
fumlis og skrikerungene Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Heldige dere:-) Jeg drar østover igjen på onsdag...
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 selv om jeg har vett på bruke det som trengs for å slippe å bli stående igjen i et annet land så betyr ikke det at jeg tar lynsjingen her inne så alvorlig slike at jeg ikke gjør det igjen.....=)
KariMari Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Den tror æ på Angelica;-) Deilig med ferie da! Teller ned ukene til ferien kommer her i huset!! Og nå er det bare 4 uker igjen:-O Gleeeeeder meg:-)))) Du må kose dæ villt og uhemma i Kroatia da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå