Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det noen som er interessert i et leketreff med de små?

LilleM og mammaen savner både store og små og det hadde vært koselig å treffes!

Forslår et dagarrangement 14.juni. eller 21. juni: Enten hoppeloppeland eller Junio lekeland (der vi var sist)

- Noen som kan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi kan desverre ikke noen av de dagene. Vanskelig for oss nå før sommerferien.

Skrevet

Det høres veldig hyggelig ut med sommeravslutning for ungene :-)

Jeg kan i utgangspunktet begge dager, men må ta forbehold da vi planlegger hyttetur men ikke vet dato. Hadde vært supert om mange kunne! Et eller annet lekeland er jo hyggelig, eller picnic i Frognerparken? Kommer litt an på været da, er det for varmt så kan jo ute være slitsomt for de. Men jeg må komme tilbake til påmelding etterhvert :-)

Skrevet

Vi kan den 14. Det hadde vært kjempemorsomt å møte allesammen igjen! Er med på det meste!

Skrevet

Jeg synes også picnic i frognerparken er en god ide. Kan vi ikke ta med mannfolka og også kan de også hilse på hverandre. 14.juni er en god ide. Mannen kan kjøre for da er jeg garantert litt fyllesyk etter sommerfest med jobben.

Skrevet

Her jobber gubben på lørdager, så det blir i så fall bare oss jentene som kommer. Men vi burde nok ha en backup plan i tilfelle regn?

Skrevet

Jeg tror vi kan den 14. Jeg stemmer også for picnic i frognerparken. Det hadde vært kjempekoselig om det ble bra vær. Da kan også de mannfolka som tør komme :)

Skrevet

Jeg skal på sommerfest den 13 ( hvis jeg gidder), skal i 30 års dag på kvelden 14. ( må levere B hos bestemor i god tid før vi skal på fest..he he) Men håper vi kan få til å treffe dere. Men det kommer selvsagt litt ann.

Back up kan jo være Child planet som ligger på Majorstua like ved frognerparken ( samme som lekeland)

Skrevet

Vi kan også den 14. Er med på parktur dersom fint vær, viss det regner passer det jo kjempefint å være inne på et lekeland.

Skrevet

Det høres veldig hyggelig ut! Er usikker på om jeg kan den dagen, må komme tilbake til det.. Bra initiativ!

Skrevet

Frognerparken eller lekeland dersom stygt vær høres koselig ut. Tror vi kan være med den 14, men ikke 100% sikker enda :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...